Projek Sentuhan Kaseh Felda

Rumah generasi kedua yang sedang dibangunkan oleh felda. KOnsep sama macam peneroka. Diberi pekerjaan dan sebuah rumah untuk yang sudah berkahwin dan tinggal dengan mak ayah. Cantik sangat rumah tu. Dahla dapat dengan harga yang berbaloi2..


Pelan cadangan untuk membina kuarters pegawai2. Rumah mereka skrg akan dirobohkan untuk membina projek rumah sentuhan kaseh

dari jauh...seberang padang...kelihatan beberapa buah rumah yang dalam pembinaan

pandangan dari tepi. rumah sentuhan kaseh felda

cantik x? moden kan...

pandangan dari hadapan. Rumah contoh ni.

sekiar kawasan pembinaan

tu pejabat operasi dan pentadbiran

biar gambar berbicara

biar gambar berbicara

Untung Generasi kedua Felda yang dah kahwin... saya tak layak nak mohon...hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...