Amoi oh amoi - awek cute

Pejam celik pejam celik.. dah sekolah tadika budak ni...
Dulu start jaga dari umur dia sehari...
Sekarang..mulut tu kalau bercakap taknak kalah! huhu
Baru ni tinggalkan dia 3 hari sebab berhijrah ke Kuantan.. Balik jer umah terus berkepit dengan saya.. Rindu kat sayala tu..hehe..
Nisa o.. nisa....
Bukan anakbetul.. anak buah ajer...hehe


ececece..hehe


Baju yang dia pakai tu, dia yang pilih sndiri.. taknak warna pink.. minat dia kaler purple n yang striking!

Menyengeh yang tak berapa menjadi

Pernah jadi model kek lapis sarawak

Saya banyak guna gambar dia kalau nak masuk GA budak kecik.. memang luck jugak dia..
Antaranya ialah entri rezeki nisa ni

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...