Gara-gara Nestle Punya Peraduan

Sejak 2 tahun yang lepas, memang dah berjinak dengan contest2 ni. Lepas tu bila dah menjadi seorang blogger ni lagila peluang terbuka luas.
Inspirasi pun ramai...Dapat kenal dengan geng2 comper... Best sangat kalau menang contest mana2 tau walaupun hadiah kecil jer. serius!!! memang sangat teruja bila menang contest yang hadiahnya wow!!!
So, saya pun dah pesan kat ma supaya simpan bungkus nescafe tu. kalaulah dari awal dulu saya dah buat macam tu senang hidup..takdelah perlu nk habiskan duit beli POP kalau nak masuk contest. Biasanya kan memang kena ada POP ataupun resit pembelian.
Yang saya perasan kalau contest Nestle punya just nak barkod jer ataupun penutup sentap minuman tu. Contest twister pun macam tu. nak bungkusan plastik yang ada kod bar tu.
Pengalaman menang tempat pertama memang best!!! berbaloi2... hantar cuma 1 borang jer kadang2 tu tapi menang berganda2... alhamdulillah..itulah dikatakan rezeki...

POP Nescafe...
Penutup sentap lagila banyak...secawan penuh dah dapat..hehe

Kalau mood rajin bolehla join contest Nestle yangs edang berlansung sekarang.. Hadiah utama kalau tak silap Nissan Almera.. bestnya kalau dapat....



4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...