Dah sampai korset best ni

Akhirnya yang ditunggu kunjung tiba... Kan teringin nak beli seperti dalam entri ini.
Dah selamat memakainya malam tadi. Sangat selesa...Kainnya sangat lembut.Tak sabar nk tengok hasil selepas seminggu!


Terima kasih sis mybodyshop merealisasikan impian saya nak pakai mende ni..
Harga RM40 jer include postage

Bamboo dalam bentuk 'textile' mempunyai daya penyerap peluh yang hebat dua kali ganda lebih baik dari kain kapas (cotton).Kemampuan penyerapan luar biasa daun pemakainya dari kain kering, segar dan lebih selesa.

Antara kebaikan sut ini adalah: -

 Mengecilkan perut dan melangsingkan pinggang 
- membakar lemak yang berlebihan 
- menaikkan dan mengencangkan payudara dan punggung. 
- melancarkan peredaran darah dan metabolisme 
- mengurangi sakit punggung dan tulang belakang
 - mengurang sakit saat menstruasi. * Mengandungi FAR INFRA RAY (sinar infra merah) 

SAIZ :** (S-M)Hip: 84-94cmwaist: 62-72cmWeight: 45-60kg**
 (L,XL)Hip: 98-105cmwaist: 76-81cmWeight: 65-80kg

CARA PEMAKAIAN :

* MULAKAN DARIPADA BAWAH SARUNG KE BADAN.* PAKAI SELAMA 8 JAM SETIAP HARI UTK MENDAPATKAN KESAN YG CEPAT.



2 comments:

  1. teringin nak pakai tp ragu2 sbb terpikir kalau kerap pegi toilet mcm mana yer...nak kena bukak ker apa ker?

    ReplyDelete
  2. Salam ukhwah follower 1706... dtg dr blog syira lokman :) ..btw sy pun dah beli.tp mslhnya sy ni kerap ke toilet..hihi..even ada lubang yg disediakan tp xselesa..sy bg pd mak je yg pakai..bagi mak nmpak makin slim >_<

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...