Setia Hujung Nyawa

Drama yang sedang hangat ditayangkan sekarang di TV3 jam 7 mlm.
Selama ni saya tengok kejap2 jer pastu fenomena EL & Zain menular kat pesbuk, saya pun tak melepaskan peluang nak tahu kisah selanjutnya.
So, weekend baru ni saya tengok cerita tu daripada episod 1 sehinggalah yang terkini sedang ditayangkan.
Memang sangat best!

Mujurlah ada orang yang sudi mengupload ke youtube. bolehla layan dengan jayanya... :)
Sumbangan internet kepada masyarakat.

Okla..bagi sesiapa yang tak layan sebelum ni, apa kata layan mulai sekarang di youtube. Kisah tragis EL.. Namanya pun sedap.. Ersalina...
Jodoh dia kahwin awal..baru jer lepas SPM...Rupanya kahwin bersebab...
Nak tahu lanjut, jangan lepaskan peluang menontonnya di TV3 mahupun internet yer...



Cute n ensem



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...