Peplum Dress

Fenomena peplum!!!
Terjebak jua akhirnya..dah lama mengusha...akhirnya beli jugak secara on9...
Lupa nk amik gmbar dress tu.
Tengok kt pic butik tu jerla...


Inilah rupanya peplum dree yang sy beli tu. Baju n kain jahit sekali.

Harga promosi masa saya beli tu : RM55 include postage.

Pastu tengahari tadi saya ada beli peplum blouse kaler grey! senang nk padan dengan tudung macam2 kaler.
Lupa nk snap gmbar. Harga cuma RM35.

Meh tengok koleksi peplum yang menarik kat bawah.




Cantik2 peplum ni.. tapi sesuai kalo badan yang slim macam model...macam saya ni berisi tapi nak jugak pakai! huhu






5 comments:

  1. tgh fenomena pula peplum ni kan lin...


    psstt... sy ada jual blaus Peplum jenis labuh ;)

    ReplyDelete
  2. me pun pakai gak even tak berapa selim melim heheh

    ReplyDelete
  3. Teringin nak berpeplum, tp takut tak sesuai..
    Almaklumlah kurang ketinggian :)

    ReplyDelete
  4. Hai..Jemput view n follow di http://rinoalytionista.blogspot.com/ Boleh tgk koleksi Peplum Blouse 2 Layer pd harga yg berpatutan..TQ

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...