Nak Let go Murah

Assalamualaikum...

2 minggu yang lepas ada Jom Heboh di Kuantan. Uisshhhh...Jom Heboh paling terok dalam sejarah negara! hehe.. lecak 1 padang! memang gilerla...belaka cabut kasut jalan kaki ayam.. kat booth toksoh katala.. berselut sana sini. Tapi, orang tetap ramai jugak...
By the way, saya ada beli beberapa beg barang masa di Jom Heboh tu. Al-maklumlah.. murah kan...
So, saya nk letgo barang2 di bawah ni dengan harga yang sangat berbaloi2...

Ada 4 jenis barang :


  1. Deodorant Dove (lemon)
  2. Deodorant Rexona For Women (antibacteria)
  3. Perapi Dove (straight & silky)
  4. Fair & Lovely krim muka
Boleh pilih nk kombinasi yang mana2 dengan harga RM15 untuk 3 barang termasuk pos dah ni yer...

Inilah barang2nya.. ada banyak stok...


Siapa cepat dia dapat. Jangan risau... Bukan barang expired yer. Masa tu diorang nak abiskan cepat2 barang yang diorang jual. Lagipun dengan keadaan hujan dan lecah...mungkin masing2 kesian kot jual murah giler2...hehe

Boleh sms/whatsup : 012-9398584 (Lin) nk komen pun boleh...

5 comments:

  1. Murah sgt2 ! Sygnya akak xguna jenama2 itu... ;)

    ReplyDelete
  2. sya nak lah
    1.Deodorant Dove (lemon)
    2.Deodorant Rexona For Women (antibacteria)
    3.Perapi Dove (straight & silky)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam...
      kalau nak, awak leh transfer duit ke akaun maybank saya
      156178022581 (NOOR AZLINA BINTIMOHD SAOD)
      pastu bgtau detail alamat nak pos...beserta no.tel

      Delete
  3. Memang kalau murah kita syok beli kan.. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...