Buffered Earning Masih Ada

Alhamdulillah..

Dapat jugak BE walaupun jarang sangat online skrg. Dengan blog yang diabaikan lansung. Namun masih ada rezeki buat saya. Terima kasih...
Dahla 2 2 blog dapat BE...xkisahla kan...janji ada jugak yang menari kan.


Sket jer kan earning...trafik terok sangat2 sejak 2 3 bulan yang lalu ni. Biarlah..saya akan cuba menaikkan semula trafik blog saya yang terok ni..Apapun, terima kasih kepada yang masih sudi singgah ke blog picisan ni.
Terima kasih juga untuk Nuffnang sudi bagi  BE lagi kat saya.


4 comments:

  1. Bestnya dapat 2 BE dalam satu masa ;D hee

    ReplyDelete
  2. ehh dah 5 hingit 6 hinggt tu bnyk laa.. tahniah

    ReplyDelete
  3. Tahniah Lin..
    Moga mood kembali untuk bersemangat berblog ;D

    ReplyDelete
  4. Congrates. Mieya, entah bila nak dapat lagi entah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...