Soalan bocor NESTLE Sempurnakan Harimu

Dah lama berlalu pasal contest ni. Tetiba semalam saya beli air milo kat cinema sibuk dok telek bekas tu rupanya soalan yang saya kena jawab masa cabaran SMS tu terdapat kat bekas air milo. Rugi tak beli awal-awal dulu.

7 Jun kuar citer ni...tak sabar nak tengok 2 movie ni. bestla

member saya ni. BFF...

Inilah soalannya. Masa tu kena jawab betl  atau salah jer

Ini lagi satu soalannya. Memang sibijik kuar soalan ni

Semalam saya tengok cerita  Gerimis Mengundang... not bad ar... kalau rajin saya buat review yer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...