Rezeki yang tidak dijangka

Alhamdulillah..
Semalam dah selamat sampai voucher penginapan yang menang contest Nestle tu.
Tapi, yang saya tak jangka adalah dapat elaun perjalanan yang saya kira sangat byk!



ni vouchernya..kena booking sebelum 30 Jun... tak tau lagi nak pergi bila...huhu
Mujur dapat hotel yang dekat2 jer..senang nak g biler2...kos pun taklah banyak sangat kan...

elaun perjalanan  yang tidak disangka2! banyak jugak eh..hehe...


6 comments:

  1. wow rezeki terpijak... alhamdulillah.. akak x pernah menang apa2 pon mood sedey nie

    ReplyDelete
  2. Tahniah..bestnya dapat hadiah./.Lumayan plak...Lin ni memang tergolong dari golonngan yg murah rezeki ye!

    ReplyDelete
  3. Syukur Alhamdulillah.

    Tahniah di atas kemenangan Lin.

    ReplyDelete
  4. Tahniah Lin, rezeki, sapa nak bagi kan ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...