Klinik Hidayah Kuantan - Mahal ke Murah

Last week bawak aboh ke klinik Hidayah. Aboh tu demam tak baik-baikseminggu lebih dah. Amik ubat kat Klinik Sulaiman pun tak jadi...try Klinik  Hidayah pulak... Terletak di Jalan Gambang-Kuantan batu 9 kot.. Asalnya nak g Klinik Wira tapi tutup plak malam tu.
Nisa sukala banyak mainan. 

cantik tengok ruangan ni sebab kaler putih

adik saya Kimi tengah rilex

inilah bilik doktornya

abah saya yang tak sihat

Total kos ubat RM37 untuk 4 jenis ubat. Mahal ke murah erk??
Ubat batuk, ubat antibiotik, ubat sakit urat pastu ape ntah lagi satu tu. lupa plak nk snap gmbar ubat.
Kat klinik Hidayah ni ada jugak rawatan menguruskan badan. harga bermula dari RM90 ke atas bergantung kepada jenis ubat.

Norefal pun ada jual. ala..yang swiss pny produk kecantikan yang glemer orang tengah jual skang ni.

5 comments:

  1. berbaloi la harge tu sis .. utk 4 jenis ubat kire x mahal.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. murah yer...entahla...jrg g klinik swasta ni

      Delete
  2. bagi akak murah la..
    ok tak ubat2 nya??

    ReplyDelete
  3. Murah la lyn.. Standard harga 45 kalau kt rumah org ni... Kdg2 cecah 50. Tp untuk kuruskan bdn tu i totally tak galakkan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyer..mahalnya erk..kaklong area mana..mestilah mahal kan...i taknak pun kuruskan badan tu...i nk kurus sendiri jer

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...