"Dia bukan anak sayala..."

Hampir setiap detik dan ketika budak kecil itu akan bersama dengan saya. Di mana jua saya pergi kebanyakannya pasti dia akan jadi peneman yang setia! Setiap kali bersua dengan orang yang peramah pasti mereka akan bertanyakan hal dia. Dah berapa tahun anak ni? 
Hurmmm..makcik2..pakcik2...kakak2...abang2...
Budak kecik yang comel ni bukan anak saya pun. Dia cuma anak buah saya. Saya ni masih bujang...
Itulah ceritanya...

Pasni kalau saya buat post pasal budak kecik ni jangan ingat anak saya pulak yer...hehe.. sian kat ibu dia nanti..hehe..tapi  memang dah macam anak sendiri pun.
Sebenarnya saya dan ma yang jaga budak kecik tu sebab ibu dia kerja. Takde orang nak ngasuh dan kalau ada pun budak kecik tu taknak! Ibu dan ayah dia kat Kuantan. Jadi, setiap minggu saya akan kuar bandar takpun parent dia balik.


masa ni umur dia baru setahun lebih

budak kecik ni ada lesung pipit dua belah pipi! Tu yang semua dok kagum tengok..dalam sangat..kalau dia kunyah makan pun kuar pipit tu

"sayalah anak buah kesayangan maklong sayer...."kata Nisa

Minum susu Dumex Dugro tapi 3ml jer...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...