11 NOVEMBER 2014

Pasal Premium Beautiful dan MLM

Saya taknak bercerita panjang pasal hal ni.
Saya pengguna PB jugak...tapi saya tak buat MLM...saya tak berani nak ambil risiko buat loan puluh ribu..hehe..biarlah saya setia dengan blog jer.Biarpun income agak ciput tapi boleyla...
alhamdulillah daripada takde lansung...
Cerita lanjut sila ke blog aidid ni yer...
Marilah menilai masing2 yer...


Saya terjumpa pasal PB dan MLM ni kat blog sis suzi tadi

7 comments:

  1. Bis PB tu sbnrnya tak pyh kuar modal ribu2 pun.. Cukup cuma byar keahlian brape puluh je.. Yg suruh kuar modal ribu sbb diorang nk untung cepat.. Tp mostly yg kurang modal ribu2 terap untung gak. Janji buat keje..

    ReplyDelete
  2. Bis PB tu sbnrnya tak pyh kuar modal ribu2 pun.. Cukup cuma byar keahlian brape puluh je.. Yg suruh kuar modal ribu sbb diorang nk untung cepat.. Tp mostly yg kurang modal ribu2 terap untung gak. Janji buat keje..

    ReplyDelete
  3. saya pun tak tau la. ada jugak yg ajak join MLM tapi tak nak la, tak sedap.

    ReplyDelete
  4. dr dulu teringin nak beli PB..
    tapi xbeli2 pun..
    sebabnya takut xterpakai...
    leceh.hehe :D

    ReplyDelete
  5. dah baca tentang isu ni. berniaga boleh tapi jangan sampai aniaya orang lain dan makan riba'

    ReplyDelete
  6. Assalam...

    Smuanya atas diri masing2..jika niat tak baik buat MLM dan aniaya org..maka tak baik la ia...kalau niat baik dan buat betul2..tk menjadi masalah..

    Saya pun pakai PB...best pakai setakat ni...tengok org dulu2 zaman crita P Ramlee..smua pakai korset masa tu dan smua slim melim...skrang je ramai tk suka pakai sbb remeh..ramai lebih suka makan pil2 diet..atas keinginan masing2 la kot..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...