REHAT SAHAJA BERSAMA PM

Cuti Maulidur Rasul 3 hari ni taktau nak buat apa. Dahla semalam hujan jer dari pagi sampai malam.
Harini Dato' Najib PM kita datang ke kampung saya lagi. Kali ni datang sebab nak bagi duit insentif tanam semula kelapa sawit. Kaya orang Felda...hihi
Nak keluar jalan kat Kuantan tapi tak tau dah nak pergi lepak kat mana. Dah boring. Nak pergi jauh2 pulak kena ada duit lebih kan. Kalo cukup2 jer mana syok!
Jadi, kesimpulannya... Berehat sahaja di rumah melakukan aktiviti online ataupun tengok tv!

Ringkas sahaja netri ni sebabnya dah pening kepala online..kalo rajin nak jugak kuar bandar jap lagi ni...hihi
Salam Maulidur Rasul untuk semua!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...