Makanan kegemaran saya

Laksa!
Bila cakap pasal laksa ni mesti terliur jer rasa... Laksa Penang tau!
Setiap petang kalau teringin nak makan laksa, saya akan pergi beli kat kedai cik Noni. Pekena pulak dengan laicikang..perhhhgggggggggghhhhhhh...sedap giler! kombinasi yang hebat kan
GWGF ada buat acara makan2 ni masa naik cuti raya cina lepas. Saya yang handle bhgn makan ni. Teruslah tempah dengan cik Noni laksa untuk 30 orang makan jerkk...air kitorang buat sendiri. Sebenarnya GWGF saja nak bua aktiviti makan2 nak jamu saper2 yang datang tempat saya. Kiranya saya tukang sponsor tempat ar..hehe..


sedapnya...menghirup kuah laksa

 muka saya macam pucat ajer..tak bermaya. time tu tak baper nak sihat..demam!
laksa dan bahan2nya..mengancam!

bergambar kenangan nak masuk dalam Sinar Harian..huhu

2 comments:

  1. sedapnya laksa , kelmarin rasa nak buat dah laksa ..tp tk de org nak makan lak hikhik ..

    ReplyDelete
  2. waa..sedapnya..dah lama tak makan laksa..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...