Cek ketiga Exabytes dan Gelang emas

Alhamdulillah..
Balik jer dari berkursus terima cek dari Exabytes!
Namun, ada satu kejadian berlaku di Kuala Lumpur.Kan saya berkursus last weekend di Hotel Brisdale.
Saya telah kehilangan seutas gelang emas 916...sedih..tapi nak buat macammana kan. Dah tersurat hilang!
Mungkin ada rezeki yang lebih baik untuk saya lepas ni...Jodoh saya dengan gelang tu tak panjang...huhu


Pengubat kesedihan...


RM50 sangat bermakna...

6 comments:

  1. As-Salam.
    Tahniah ..:)sbb dapat cek ... err bukan sbb gelang hilang tau ..hehheeh

    ReplyDelete
  2. tahniah dpt cek...pasti ada ganti gelang lain nanti tu!

    ReplyDelete
  3. hadoi emas dah le mahal sekarang , sabor je lah ek.. bee hilang subang una sebelah , emas juga , asyik teringat je , rasa nak marah tp budak2 tau apa kan ..hik2

    ReplyDelete
  4. kesian lin, sabar jelah, akak pon penah hilang gelang emas ..hahaha, sedih banget perasaan tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...