WW - Bila Rasa Ini Menghampiri


Kredit : google

Kadangkala terasa jiwa ni kosong...
Kadangkala tak tahu apa yang diri ni nak...
Kadangkala terasa macam nak pecah kepala...

Tak suka bila rasa macam tu datang!
OH TIDAK!!!!!

Rasa nak g HOLIDAY tepi laut jer bial macam ni...

5 comments:

  1. kadang2 rase cam blur...
    tak tahu sbenarnye ape yang kita rase kan sis..

    ReplyDelete
  2. @.: iEyLa :. BETUL TU....KDG2 MMG XTAHU APA SEBENARNYA YG KITA RASA TU...GERAM SGT

    ReplyDelete
  3. banyak2 mendekatkan diri pada-Nya :)

    ReplyDelete
  4. sokmo rasa gitu
    tak besh kan sbb tak tau apa yg nak...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...