11 NOVEMBER 2014

Rahsia Muda Jelita Dengan Soy Collagen

Kalau sebelum ni saya pernah memperkenalkan satu produk iaitu Cocoa Collagen Power Plus, kali ni ada lagi satu produk yang ala2 untuk awet jelita jugak. Hehe..duta produk...
Mesti nak tahu pasal testimoni minum cocoa collagen tu kan.
Ok jer. Saya boleh minum...tapi saya kurang minat koko ni. So, saya try produk lain pulak. Member saya beli sekotak, saya mintak beli dengan dia jerla tapi dia kasi jer rasa!
Alhamdulillah..rezeki..


inilah Soy Collagen Premium daripada Nurbeautyline

Minuman Soy Kolagen :
* Formula melambatkan penuaan
* Formula anti penuaan yang cepat dan mudah
* Rasa sihat dan kelihatan muda

Produk ini mengandungi 2 ramuan utama:


* Soya – Berfungsi sebagai bahan semulajadi untuk memulihkan dan melembutkan kulit. Ia juga membantu mengurangkan paras kolestrol dan suhu badan dan member tenaga yang diperlukan oleh tubuh kita.
* Kolagen – Kolagen ialah bahan semulajadi yang mengeluarkan cecair dalam tubuh kita untuk membekalkan struktur kepada organ yang berbeza. Kolagen memainkan peranan untuk menjadikan kulit kita kelihatan sihat, muda, lembut dan sekata. Berpunca dari factor-faktor seperti peringkatan usia proses pengeluarkan kolagen berkurangan dalam tubuh kita. Dengan kolagen hasilnya garis-garis halus dan kedut-kedut akan berkurangan dan penampilan wajah yang sihat. Penggunaan secara konsistan mengikut dos yang dicadangkan akan mengekalkan kesihatan dan wajah yang muda dan kulit yang sihat. Sekaligus menghalang proses pengeluaran keduk-keduk dan garis-garis halus yang baru


Inilah hasilnya. Sedap...



1 comment:

  1. amboi Lin... kan main ni.. bagus2 tak salah mjaga kesihatan..

    Alhamdulillah, kakyong belum nampak lagi garis2 halus di mata @ muka.. hahahha.. perasan dah tua, 40 dah kan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...