Sakit hati dengan Mak Zikir tu

Siapa yang layan dengan citer Tentang Dhia tu? Setakat ni saya tak miss lagila...mesti tengok punya setiap hari Isnin-Khamis...layan....
Kisah semalam sangat menyakitkan hati. Jahatnya mak Zikir tu..jumpa bomoh nk kenakan si Dhia dan maknya. Lepas tu nak bagi Zikir tu benci dengan Dhia. Jahat betul..Dek harta beginilah jadinya...
Apalah episod untuk arini erk...Tak sabar nak tengok Mak Dhia lempang mak Zikir tu sebab dah kantoi perbuatan jahatnya tu.
Melly pulak melarikan diri. Kelakar jugak si Melly ni. Penyeri cerita ni masa awal2 dulu.


Tetiba plak! Aritu tertengok cerita ni. Dingin Lavenda...best jugak...tapi tak daya nk tunggu tiap minggu...macam cerita Cinta Elyssa


6 comments:

  1. Saalam..
    tu lah bila lah mak Zikir tu nak kena balasan kan..

    ReplyDelete
  2. geram je kan sis..
    seb baek mak dhia dgr pe mak xikir ckp smlm..huhu..

    ReplyDelete
  3. Geram kan tgk Mak Zikir tu..

    Punyala nak harta, sanggup bomoh segala..

    ReplyDelete
  4. bbrp minggu ni kakyong memang x sempat nak layan drama.. selalu tu sempat jugak jengah yg di tonton..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...