Impian musnah...redha ajerla...


saya nak ipad 2...bantu saya kawan2...

Lagi 2 hari contest ini akan berakhir. Persaingan agak sengit antara peserta contest demi mencapai impian.
Tapi...saya dah jauh sangat ketinggalan... Sokong rakan2 yang lain jerla untuk mencapai impian diorang... Kagum saya dengan semangat semua peserta. apapun contest ni memang memberikan impak yang besar kepada saya sebab trafik makin okey. maybe disebabkan oleh penggunaan widget google plus tu. Korang dah daftar ke belum? 
Kalau anda baik hati jomlah support saya untuk gadget impian tu. Saya nak ipad 2...Bukan apa..senang nak bawa ke mana2 tak perlu nak usung laptop yang gedabak ni. 
Klik kat banner denaihati kat atas tu yer
Terima kasih kawan2...

3 comments:

  1. sabar yer.. nak menang sesuatu kena banyak berkorban kan..
    insyallah ada rezeki lynn nanti,,

    ReplyDelete
  2. impian kak sya pun musnah jugak ni...redha je la kan...he3

    ReplyDelete
  3. jgn mengalah sbelum kalah, ada masa lagi nih...

    lin, visit ke blog setiap peserta yg lain & beri sokongan.. Insya Allah, depa tu mruah hati utk do the same for you..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...