Tiket Percuma Bukit Gambang Waterpark

Insentif RM0.03 sen untuk anda! Claim kat MynewsHub 


Gadget impian sedang panas sekarang. Saya pun join jugak walaupun tahu impian tu agak tipis sekali. al-maklumlah...semua peserta sangatlah hebat2.. alang2 dah join tu, saya pun promote2 jugaklah..


Jika sudi, bolehlah tolong saya di ENTRI GADGET IMPIAN KU


okla..stop pasal gadget. Nak cerita pasal tiket  percuma daripada Harian Metro tu. Kan minggu lepas tarikh redeem. So, saya pun tanpa melepaskan peluang nak jugak tiket percuma tu. 4 keping tau! Cuma kena bawak keratan kepala Harian Metro 10 keping jer. saya pergi pun memang dah lambat. Malas nak g awal2.. Sampai jer sana, tengok umat manusia sedang berbaris teramatlah panjang! Dah nak jadi huruf U tau!



Tengok! sampai hujung bangunan..ada lagi melepasi bangunan belakang tu.
Saya malas nak beratur panjang2 so, pergi jalan2 dulu setel hal lain. Dah petang sikit saya baru g tebus. Kuranglah sikit orang tak macam masa pagi. Dalam  40 min jugaklah saya beratur nak mendapatkan tiket tu.

Penantian enuh kesabaran berakhir apabila saya berjaya menebus tiket ni. Kena pilih masa pulak nak g main air bila sebabnya tiket ni sah sehingga 30 November jer.




yer Barangan kosmetik bernilai RM350 free jer ni. Serius tau..

7 comments:

  1. sis sendiri xpernah lg sampai BGRC tu..hehe

    ReplyDelete
  2. Teringin nak ke Bkt Gambang tu tapi tak tau bila berkesempatan..

    ReplyDelete
  3. @DaHLia saya dah pernah sampai sekali. tapi ada permainan yg maish belum dibuka masa tu

    ReplyDelete
  4. kita pernah g sekali..
    tpi time tu bru bukak la...
    hotel dia best..water heater je x best...hihihi

    ReplyDelete
  5. wah.. lepas ni boleh la main & njoy puas2 kat sana kan Lin..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...