Penat Cameron belum habis nak ke Tjg.Leman pulak

Insentif RM0.03 sen untuk anda! Claim kat MynewsHub yer


Malam tadi baru sampai umah selepas mengikuti rombongan ke Cameron Highland selama 3 hari 2 malam.
Arini masa yang ada nk siapkan 3 entri nak autopublish sebab esok saya kena ke Tanjung Leman pulak berkursus selama 3 hari! 
Adui..penat belum lagi hilang.
Tiap minggu ada aktiviti ke sana ke mari...
Konvoi Gentingla...Cameron lepas tu..now nk ke Mersing pulak!
Nak mengarang idea pun takde mood lagi sebab badan masih letih...
Nak cerita kisah Cameron pun malas lagi..hehe
Entri pendek sebab letih jari nak menaip!


terima kasih sudi membaca yer...

8 comments:

  1. Bestnyerrrr jalan2 lg..

    Walau penat tapi happy kan :-)

    Takpe, rest dulu k :-)

    ReplyDelete
  2. seronok la jalan2..i follow u k..

    ReplyDelete
  3. best laaa,makang angin je hehehe

    ReplyDelete
  4. gila bnyk aktiviti lin! Hahaha..musti nk patah jari menaip n3 tu kang!

    Bersusun2 n3 tunggu Q

    ReplyDelete
  5. Bestnye Jalan-jalan...
    Jauh perjalanan luas permandangan...Hati2...

    ReplyDelete
  6. anda di tagged .jom jawab soalan sikit !

    ReplyDelete
  7. Wow! Berjalan sokmo? Kedengaran seronok .Tapi tatau empunya badan mcm ne. Ye tak? Salam perkenalan!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...