Elaun Ahli Parlimen 10x ganda gaji saya!

Insentif RM0.03 sen untuk anda! Claim kat MynewsHub yer


Siapa yang dah pernah tahu pasal elaun-elaun yang diterima ni tak payah baca dah yer.
Hurmm...macam2 elaun yang mereka dapat rupanya. Mewah tol....Memang kena banyak bersedekah ni.
Jom kita usha2 senarai elaun mereka k!
Sumber : dezaman cottage









Hebat tak jadi ahli parlimen?? Mujurlah usul nak naikkan elaun mereka ditarik balik kan. Saya ni pekerja swasta tak pernah lagi naik gaji.huhu....elaun pun takde tau..bersyukur dengan apa yang dapat.

3 comments:

  1. ala..sama la kita lin....kesian kan...huhuhu

    ReplyDelete
  2. depa ni sikit pun tak terasa kenaikan harga barangan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...