11 NOVEMBER 2014

Bini Biniku Gangster Movie Memang best!

Insentif RM0.03 sen untuk anda! Claim kat MynewsHub yer


Minggu yang agak bizi..best jugak! Sempat g layan movie Bini-biniku gangster dengan member.
Filem aksi komedi yang sangat best!
Aksi gangster yang tak kering gusi...layan abehla..
Dengan karakter shaheizy sam dan liyana samsudin sebagai suami isteri. Romantik...hehe...ayang dan anje nama timangan. Gelagat liyana sebagai ketua gangster masa dia lawan tu okeyla.



Sinopsis Filem Bini-Biniku Gangster
Manja dan Herry adalah sepasang suami isteri yang sangat romantik dan saling sayang menyayangi. Bagi Herry, Manja adalah seorang isteri dan suri rumah yang baik. Sedaya upaya Manja cuba menyembunyikan identitinya sebagai seorang ketua kumpulan gangster.  Dipejabat, Herry kerap dibuli oleh Mat Saja, tetapi setiap kali Herry dibuli pasti Mat Saja akan menerima balasannya. Perkahwinan mereka yang sudah berusia 2 tahun itu masih belum dianugerahkan anak disebabkan Manja yang pernah mengalami kecederaan perut akibat kisah silam, membuatkan Manja berasa serba salah lalu cuba mencarikan seorang isteri yang boleh memberikan anak untuk suaminya yang tersayang.  Ia juga adalah untuk mengalih perhatian Herry dari mengetahui aktiviti luarnya yang semakin sibuk setelah bergelar ketua kawasan, tambahan pula kawasannya kerap diganggu oleh musuhnya Min Siam.
Manja melamar Reanna, rakan sepejabat Herry yang baru untuk menjadi madunya. Walaupun redha dengan perkahwinan suaminya yang baru, jauh disudut hatinya perasaan cemburu melihat kemesraan Reanna dan Herry. Maka berlakulah perang dingin antara Manja dan Reanna dirumah. Sedang mereka asyik bergaduh, tiba – tiba Herry menghilangkan diri. Kedua dua madu itu berusaha mencari Herry di merata tempat, Manja bergegas ke tempat musuhnya iaitu Min Siam, kerana khuatir Herry diculik ahli kumpulan Min Siam.

4 comments:

  1. ana dah tengok! hehe
    tp pd ana x best sgtlah..
    KL GENGSTER gak terbaek! :)





    luv,
    anamizu

    ReplyDelete
  2. hehehe .btol tuh ! baruu tgk semalam ! syiokkkk abes oo ~

    ReplyDelete
  3. nk tgk bila dh tayang kat tv..tak layar pun astro first tp tgk bila download jerr....hehehe

    ReplyDelete
  4. nmpk mcm best .. nnti nk cari dvd ler .. hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...