Berkelah di Tasik Chini Lagenda Naga tu

Insentif RM0.03 sen untuk anda! Claim kat MynewsHub yer


Kelmarin, disebabkan tiada elektrik di tempat saya dan kawasan sekitar, jadi, saya pun tak kerjala...hehe...yela..nak bukak tempat saya tu memerlukan elektrik! Nak mengoperasikan komputer dan internet. Dahla line maxis lansung tak dapat..sangat sakit hati. 
Petang tu dalam kul3 lebey, saya dan kawan baik saya sorang tu pun pergilah ke Tasik Chini. Masa tu dia dah belikan char kuey teaw dan air kat saya. Tasik Chini dengan umah kami jaraknya dalam 30km jer kot..takdelah jauh mana...tak tau nak buat apa bila takde letrik. Dahla dari pagi sampai petang tu tau. Lama giler2la.
Dalam perjalanan tu sempat  lagi kitorang singgah beli kuih cakoi dan lompat tikam!


banyak bot kat tepi pelantar kat tasik! rasa nak jer naik..hihi..nampak tak umah terapung tu? cambest jer...goyang2...

sebelum makan, meh kita poisng2 jap! my best fren tu...cikgu fiza! kami siap bawak pinggan tau nk makan char kuey tewa tu

saya nak jugak berposing sorang2...view sangat cantik! tapi saya takde DSLR...guna henfon jer semua gambar tu

tengok! ikan melompat dan berebut2 nak makan tau..banyak giler ikan dalam tasik tu. Tak tau ikan aperla...sedekah kat ikan sebab banyak sangat makanan yang kami bawak. Tak larat nak makan.

4 comments:

  1. Memang senorak berkelah, kalau ada bbq lagi bagus.

    ReplyDelete
  2. bestnya bila nk pergi nih suami kalau pergi tempat gini tk nk bawak anak kecik2 renyah katanya

    ReplyDelete
  3. teringin nk pergi tasik chini....huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...