Rezeki di Hotel Putra KL

Dua hari yang lepas saya kena menghadiri kursus teknikal komputer di Hotel Putra KL..Best! Makanan dan penginapan..hehe...
Ni juadah lunch..best seme lauk dia


Kursus pun best! sempoi jer...


Last day tu ada kuiz pasal apa yang kami belajar masa kursus. Rezeki memihak kepada saya sebab saya dapat tempat pertama! Hadiahnya netbook case...comey jugak! Tapi saya ada laptop..boleh masuk cuma takleh nk zip...
 action jer tu! hehe..kena bukak hard disk

posing dalam bilik 1011 Hotel Putra KL!

saya dapat tempat pertama kuiz!

Apapun best kursus kali ni. Tapi yang tak bestnya kereta saya pulak meragam...bateri dah weak..mujurlah ada kawan2 yang membantu..thanks semua..sori terlupa nak ucap terima kasih aritu sebabnya terfikir nak balik cepat nak g tukar bateri dulu..

4 comments:

  1. wahh..dpt tmpt pertama..thniah ye..

    ReplyDelete
  2. sop selalu ke hotel putra...
    mmg dia ok lah.. byk juga..
    minggu depan akan seminggu di sana.. ada bengkel,,,

    tahniah menang kuiz

    ReplyDelete
  3. kak lin mmg tererla! hehe








    cik ana.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...