Jamuan Raya Hanya berempat!





kisah hari Selasa

Saya selaku tuan rumah buat jamuan kat ofis. Yang merancangnya makcik berdua tu! Kitorang memang kamcingla coz diornag berniaga sebelah kedai kami. Makcik Leha yang tudung hitam tu tokey perabot pastu tokey Avon, CNI dan macam2 lagila. Makcik Nor plak tokey barangan jualan catalog! Kita order dengan dia pastu nnati dah sampai barang bayarla...boleh hutang! Tu yang best...kita order macam2 pastu bayarla sikit2 tiap bulan...hehe..okeyla...takyah keluar duit sedebuk!
Masa jamuan tu masing2 ada bahagian sendiri. Bawak  mihun, buat rendang...bahagian air...saya cuma buat ketupat ansi jer...hehe
Best kawan dengan yang lebih berusia ni, macam2 info dewasa dapat! haha
Tu yang sayang nak cari kerja luar tu..huhu

1 comment:

  1. Wahhh bestnyer..
    Walau cuma berempat tapi kemeriahan tetap dirasai kan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...