Kesian Asyraf Haziq yang dirompak di London

Bila tengok video-video pasal rusuhan di London tu rasa cam nak menangis jer. Kesian sangat seorang pelajar kita kat sana. Dahlah baru 1st year kena rompak kat bulan puasa lak tu! Memang tak berhati perot lansungla mereka! Jahat..ingatkan nak tolong pada mulanya tapi merompak jugak! Dahla keadaan budak tu tengah sakit snaggup diorang buat camtu lagi. Bersabarlah yer...



4 comments:

  1. alamak asyraf haziq ni sape?smlm ada ke kt berita?

    ReplyDelete
  2. cis,bapak kejam!!eiiiiii,keji nye mereke..
    msti org kat sane mmg xsuke islam..derm laa! moge Allah balas terus lepas tuu perbuatan dye.

    ReplyDelete
  3. kesiannyer~ nauzubillah~ jangan jadik kat pelajar malaysia yang lain~

    ReplyDelete
  4. kesian dia :( bnyk pulak tu darah keluar.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...