[iPad MySuperKids] Cabaran #2 - Episod 1

sebenarnya saya masih ketandusan idea untuk membuat cabaran ini.
Masih ada ruang waktu untuk berfikir.
Tak tau nak start macam mana...

kredit to pakcik google yer...

Duit akan habis bila Ramadhan jika tidak berpada2 menggunakannya...Duit akan menjadi banyak kalau bijak mengaplikasikan bulan yang penuh barakah ini...

kredit to google

Duit oh duit...

“Entri ini ditulis untuk cabaran #2 iPad MySuperKid yang direviu oleh neyra shazeyraLennymoriza dan ditaja oleh Adorable Muslimah


5 comments:

  1. GOOD LUCK DEAR..
    http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/08/adik-duit-adik.html

    ReplyDelete
  2. segalanya pown duit kan sis?:)

    ReplyDelete
  3. lyn dah ada cabaran kedua ke ? kena terjah ni

    ReplyDelete
  4. hehe..sempoi je..
    neway, gud luck!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...