Income Terkini Churp Churp

Teringin pulak nak mengupdate pasal earning churp churp ni. Aritu tak sampai separuh pun lagi kan. Kalini dah melebihi separuh! Sangat suka hai..dah nampak sikit2 kilauan $$$$ tu..hehe.. (lambat lagi sebenarnya!)
Tak kisahla kan..janji makin lama makin naik! dapatlah jugak menampung yang bocor2 tu...
Dahlah bulan ni duit gaji sy lari bajet..keter nk kena servis kat perodua pastunya nk servis aircond sekali! Hajat hati nk tinted lagi keter tu kasi gelap sikit! huhu



Lagi rm43.87 nak cash out! bilakah agaknya tu erk...Tolong2la klik yer...nnt leh cash out lehlah wat giveaway! 
Ada yang belum daftar ker? Rugi tau kalau tak menggunakan kemudahan yang ada ini. 


kalau dah dapat assignment tapi tak reti nak buat, jom rujuk entri kat bawah



4 comments:

  1. janji makin naik, kan! kite pun belum pernah merasa hasil nuff ni ... :)

    ReplyDelete
  2. wah... manyak dh tu..
    kena rajin2 share la tu yer..

    ReplyDelete
  3. tag awk. klik sini.. http://mcflurylover.blogspot.com/2011/07/saya-nak-ga-dari-korea-dan-bandung.html

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah, rezeki nak sambut bulan Ramadan ni..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...