Apa pilihan korang antara 3 benda ni?

Dahla ipad tak dapat lagi..samsung galaxy tab pun lum nampak bayang lagi ni,
Tetiba kuar pulak mende alah ni ha...


Blackberry Playbook! Kalau nak tahu lebih lanjut boleh layari DI SINI 


Korang rasa antara 3 benda kat atas ni, mana yang korang lagi suka?


A. Ipad
B. Samsung Galaxy Tab
C. Blackberry Playbook


Duit kutu saya akan dapat dalam masa terdekat ni :) seronoknya..pening nak beli apa..haha
Saya bercita-cita nak amik Samsung Tab tu! Dah lama mengidam ni..hihi








4 comments:

  1. kak pilih yg no. 3...ganti yg dah usang nih!

    ReplyDelete
  2. yahh samsung tabb!!^^

    ps:selamat menjalani ibadah puasa^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...