Semuanya free! Untungnya mereka...

Sekarang ni memang kemudahan ICT tu mudah sangat nak dibandingkan dengan zaman saya study dulu. Dahlah nak subscribe broadband mahal, kena g cc yang caj RM3 sejam! Tapi zaman skang ni, semua mende kebanyakan free..alangkah beruntungnya student2 skang. Tambah2 kat tempat saya tu. Dahlah boleh guna internet secara percuma..kalo wifi tak hairan kan..tapinya pusat internet tau! Hampir 3 tahun boleh guna free jer..datang tulis nama pastu guna internet! Kalau ada laptop boleh pakai wifi jer... Pastunya ada lagi tambahan ni..kg.wifi dag dipasang kat 3 tempat di kawasan saya tu. Fuhhh! Di mana-mana boleh akses internet nampaknya...Yang gambar di bawah ni saya snap yang di pejabat pos...lagi 2 menara (taktau nak panggil apa) dipasang kat sekolah pastunya tak ingat se lagi kat mana.



sesungguhnya saya tetap bersyukur kerana saya telah mendapat kemudahan internet sejak tiga tahun yang lalu secara percuma! Best tak..tak perlu nak fikir tiap bulan bayar broadband...

Terima kasih P1 sebab amik saya kejer!


3 comments:

  1. mmg best skrg..
    bawa laptop jer.. :)
    sop dulu dok gi cc jer lah utk tenet.. wifi kat Starbuck jer ada.. laptop pun x der (mahal giler dulu).. pc? dah la x der wifi takkan nak anggup pc plak gi starbuk... huhuuh

    ReplyDelete
  2. hehe tp ade gak keburukan free tu kan?ramai budak2 tau download video lucah (^_^)

    ReplyDelete
  3. best kan.. kat sni tade wifi free.. sobsss

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...