Buffered Earning baru daripada CELCOM arini

ALhamdulillah...


di kala trafik merundum pun, nuffnang masih baik hati bagi saya samangat untuk terus berblogging dengan menghadiahkan saya buffered earning baru arini. Thanks NUFFNANG!
Kali ni BE baru datangnya dari CELCOM KOLONY! Kan kecoh sebelum ni kan psal celcom kolony terbesar abad ini...TQ CELCOM!



Tapinya buffered earning ni selalu sangat singgah kat blog contest tu! Naper erk.... Apesal taknak singgah kat blog ni jer? Apapun tak kisahla kan..janji dapat BE Baru! Mujurlah celcom pilih kat SS nak menari! Bukan kt LR...Hehehe..pandainya! tak payah nak berebut2 dengan Hong Kong Disneyland dan IKEA!


5 comments:

  1. bestnya. hari tu baru dapat BE. sekarang dapat lagi. :)

    ReplyDelete
  2. banyaknya BE.saya x dapat.huhu

    ReplyDelete
  3. Thniah Lynn.. :)
    Banyak tu BE dok menari..:)
    Myra ada 1 je :)

    ReplyDelete
  4. tahniah lin.. keep up the good work!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...