Taktau nama apa ni...

Selalunya kalo ari selasa pagi mesti saya pergi ke pekansari sebab ari selasa jer paling ramai peniaga yang menjual. Macam2la ada. Kalo pekansari hari lain tak best sangatla sebabnya kurang orang menjual. Tapi yang tak bestnya kat pekansari Chini Timur ni tak banyak pilihan makanan! Tak syok! Mende yang sama jer n biasa2 sangat. Ermmm...aritu saya ada try beli mende ni kat makcik tu. Dah lama nak beli sebab tengok macam menarik! Ala2 puding kuahla jugak...JOm layan...



Saya tak tau apa mende yang kaler putih tu. Bila kita masukkan kuah jer terus kembang! Ada kismis pastu nata de coco...kat bawah tu ada agar2 jer.
Rasanya? not bad ar...lagi best saya buat puding karamel tu! hehe..angkut bakul


2 comments:

  1. powh.. puding ke tu.. ingatkan ABC.. hahhaha...

    lin hadiah dah sampai.. check sini


    n3 terbaru kakyong.com
    lagi hadiah GA diterima minggu lepas
    Dirgahayu Tuanku Sultan Azlan Shah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...