NADIA...SUKA SGT HADIAH TU...TQ

Entri khas buat NADIA AR-RUMAISHA kerana sudi memberikan saya hadiah hari lahir yang sangat bermakna! Untuk pengetahuan semua, kami tinggal kat negeria yang sama tapi masih belum sempat nk jumpa. Aritu dah nyaris2 nak jumpa tp xjadi pulak..apapun, sangat seronok dapat bersahabat dengan nadia.Walaupun bersahabat di alam maya, tp terserlah kemesraan antara blogger kan. Memang tidak dapat dinafikan.

Kepada Nadia, terima kasih atas pemberian tersebut. harap2 nanti bolehla jumpa, belanja2 makan.hehe
Nak tengok tak hadiah apa nadia bagi?

Jeng jeng jeng

v
v
v
v
v
v


Keychain kiut smiley yang diletakkan dalam mende wangi tu...dalam kotak berbentuk hati! sungguh simbolik! i like it...bisnes kad pun ada sekali. Cantikla design kad tu.simple...buatkan untuk Lin leh tak nadia..hehe...

JOM KITA TERJAH BLOG NADIA AR-RUMAISHA


1 comment:

  1. U're most welcome dear....
    insyaAllah ada waktu lapang and kesempatan kita jumpa ya....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...