Dingin...

Entri emo jap ni
Tak perlu nak baca pun...
Saya ada sorang kawan lama.
Selalu ajak jumpa. Saya tak suka bersosial sangat. Jadi, bila dia ajak, saya sentiasa ada alasan yang pastinya bukan sengaja dibuat2.
Kemudian, dia tanya saya "Naper taknak jumpa? awak taknak kawan dgn saya dah ker?"
Saya jawabla "Tak semestinya bila taknak jumpa tu, saya tak nak kawan..."
Dia balas " Tapi awak macam dingin jer...."


Hurmmm....


K ar..takleh lebih2...kang takut ada yang terasa...Nak cakap kat blog kena berlapis sebabnya blogspot ni link ngan FB! huhu...
Tapi, saya tak suka keadaan camtu...biarlah saya buat keputusan saya sendiri. Tak suka orang paksa2..tak suka orang nak desak2 buat itu buat ini...



Rasa nak g karaoke jer...nak release tension..ada sesaper yang nak teman???
kredit : google


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...