Bintang drama JUVANA Zahiril Adzim MENYERLAH!

Siapa yang tengok citer JUVANA malam tadi? sayalah tu...memang bestla. Lepas GEMILANG, JUVANA plak. Antara pelakon utama  dalam drama tu ialah Daim lakonan Zahiril Adzim. Kiut jer mamat ni kan. Lakonan dia pun mantap! chewahhh...
Thanks to abang nara untuk info pasal dia.




Dahla gambar dia erk..kang ada yang berkenan plak!
all picture kredit to abang nara okeh!

JOM SERBU BLOG ZAHIRIL ADZIM PLAK!
mesti kejap jer tarfik naik pasni..huhu




4 comments:

  1. Dia comel dan kiut, tp dah berpunya kan Lynn :)

    ReplyDelete
  2. dia nih kan pengacara tu , bee suka gak tengok dia nih ...suka tengok je tk leh lelebih kihkih!!

    ReplyDelete
  3. dy memang semakin menyerlah sekarangggg~:) baru nonton movie dy baru3 neh~ senjakala~:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...