Update Income ChurpChurp

Arini terasa nak mengupdate earning daripada side income selain nuffnang! Semalam dapat BE baru nuffnang kasi. Sangat suka hati! 
earning churp2 saya ni sikit jer. Payah gilerla nak capai target nak cash out tu. Tapi, apa salahnya kan sambil2 kita beronline ni, biarlah menjana pendapatan sampingan. Ala...lama2 nanti jadi bukitla. Korang dah daftar ke churp2 ni? Kalo belum apakata kita daftar ramai2. Orang nak bagi duit kat kita saja2 takkan korang taknak kan. 



KLIK GAMBAR BURUNG COMEL NI YER UNTUK MENDAFTAR

Setakat ni pendapatan saya adalah sebanyak ni jer.


Bilalah nak cash out tu erk...ah! xpelah...sambil2 beronline kan


Jika ada sebarang pertanyaan bolehlah tanya yer kat komen ke shoutbox ke...



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...