Suka tak pergi tempat ni?

Masa g Tampin melawat Rina tu, my parent smepat singgah kat satu tempat ni tau. Ma memang suka layan mende alah tu. Tau x apadia?


inilah tempatnya. Afita Nursery...Kat bdr Tampin.

mesti pose jugak ngan bunga! b4 dh pernah pergi nk bergmbr tp xbuat n3 pun

2 org adik bongsu yg nk jugak bergambar!

my mum bc mesej dari adik kot. Masa tu bukan waktu melawat lagi. sebab tu kitorg merayau ke sini.

posing lagi kt celahan bunga

ni plak kt taman rehat tampin. blum kul12.30 lgi masa tu nk g melawat

Sekian sahaja entri bergambar dari saya yer. Abaikan muka yg dah berminyak dan tudung yang mmg serabai giler itu! Masa tu saya ada beli batu refleksologi tp xamik gambarla plak! RM15 tuk sekaki..yang pijak2 tu tuk peredaran darah..sellaunya org letak kt taman...sebagai laluan terapi


2 comments:

  1. bestnye tengok bunga banyak2 ;)

    ReplyDelete
  2. my mom pun suka...pantang je kalau lalu area yang ada jual pasu2 bunga mesti nak singgah...


    NEW ENTRY: Eminem or Rappers

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...