Ringkas...Mudah...Cepat!

Apa yang ringkas tu erk?
Nak tahu?
tengokla...
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Ini jerla.
pakai shawl paling senang dan cepat!
sangat mudah...tak perlukan sebarang pin pun..
Nak pakai aksesori tp segan2 jer.
dalam ati teringin jer.
hahaha...
dulu malu nak pakai sebab rasa macam nampak bulat giler jer muka bila pakai!
Tapi...
bila dah try sekali tu, rasa nak pakai selalu!

7 comments:

  1. dulu tak ske gak pakai shawl...rs susah nk lilit2...
    tp bila dh tau teknik...seronok lak pakai...lgpun shawl skrg mcm2 corak dan warna..lawa2.....

    ReplyDelete
  2. saya sekarang ni suka pakai tudung sarung tu je...malas punya pasal...hehehehe


    New Entry: My Princess


    Jom join contest mudah Miss Zahidah 4in1 Lucky Draw
    Closing date: 14 Mac 2011, 11.59pm

    ReplyDelete
  3. saya sekarang ni suka pakai tudung sarung tu je...malas punya pasal...hehehehe


    New Entry: My Princess


    Jom join contest mudah Miss Zahidah 4in1 Lucky Draw
    Closing date: 14 Mac 2011, 11.59pm

    ReplyDelete
  4. kakyong suka tudung sarung berawning tu... kalo anak tarik tak le tercabut.. kalo pakai shawl.. sekali anak ku tarik.. habis tercabut.. :p

    ReplyDelete
  5. betul kata kkyong tu...kami yg beranak pinak ni susah sket nak pakai2 shawl...yg jenis awning tu sng...takpun tudung labuh jer mcm ustazah..heee ;p

    ReplyDelete
  6. haa bee sama dgn kak yong jugak..paaki shawl kalu di tarik2 habis....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...