Cek Nuffnang Pertama!

Alhamdulillah...


Akhirnya sampai jua yang ditunggu2. Sampai masa hari Isnin aritu lagi tp lum sempat nak buat entri.
Seronok bila fikir2kan..yela...saper yang nak bagi duit camtu jer kan. Kita hanya blogging macam biasa jer. Pastu sambil2 menjana duit. Walaupun tak banyak mana, tp okeyla kan. Saper nak bagi senang2 kan...
Ini membuktikan blogging memang boleh dapat side income...yer tak...
Semoga saya akan terus bersemangat berblogging! Tambah2 plak dah berdomain sendiri ni.
Nampak ker berapa saya dapat tu?hehe...sikit jer...gambar mmg xclear sgt. Tapi saya mmg tak sorok pun jumlahnya dalam entri ni----> CEK NUFFNANG BAKAL MENYUSUL


9 comments:

  1. seronoknyaaa....huhuuu comot xdapat2 lagi

    ReplyDelete
  2. tahniah...utk first cek..heheh

    meh tambah koleksi hadiah...kna tag...

    http://kisahshidaghazali.blogspot.com/2011/03/contest-cabutan-bertuah-untuk-semua.html

    ReplyDelete
  3. wah! tahniah!.. :)

    Jemput ke kampung kameq.. jgn lupe komen k.. :)

    1 "Hikayat Merong Mahawangsa "

    2 "Dara oh Dara!! "

    ReplyDelete
  4. best nye bee pun dah sampai minggu lepas :)

    ReplyDelete
  5. bestnya..jauh lg perjalanan nk capai..skrg bru ada brapa je..hehehe

    ReplyDelete
  6. thanks semua...best kan dpat duit free

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...