Blog oh blog!

Sempena cuti sekolah ni, saya kena buat program cuti sekolah untuk komuniti. Jadi, perkara yang terlintas di fikiran adalah pasal buat blog! Kelmarin baru suruh diorang daftar isi borang sebabnya nak ajar blog tapi internet connection plak xde...Ermmm...
So, semalam bermulalah fasa pembelajaran cara2 untuk membuat blog guna blogspot.
Perit tekak rasanya. Nampak budak2 ni macam berminat nak buat blog. Suka serta lega rasanya.
Kategori ada 2 iaitu kategori sekolah rendah dan sekolah menengah.
Masing-masing sibuk bertanya menunjukkan minat. Ermm..kalolah camni, ok sesangatlah kan.
Cuma cabaran untuk saya nak bagi diorang faham dan ingat jerla. jenuh jugak nak ajar diorg ni sebab ramai!haha...kejap kejap panggil kaklin...
Tak abih lagi nak menerjah entri GA lin tu. sori yer para peserta...


Di kala entri dibaca, saya sedang berada di Kuantan kot. Tiada letrik sebenanrnya arini.So, bersiap sedia dengan entri.


2 comments:

  1. lyn jgn lupa ajar depa tatatertib menulis di blog tau bahaya jugak bebudak ni tulis blog kan kadang2 boleh memalukan fmili , saman lah bagai lah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...