Bila mereka bersatu...saya tersingkir!

Hihihi..tajuk macam orang nak kawin kan...
Bukanlah sebenarnya..
Yang bersatu adalah dua orang budak comel ni ha...
Diorang berdua ni cousin! Sorang Yati sorang lagi Nisa...Jarak umur setahun...

Teka mana Nisa mana Yati...hihi

Nak tahu x apa diorang buat tu? Khusyuk bebenor!
Diorang sedang layan lagu Thomas Arya- Merayu!

si yati tu pandailah nyanyi berbutir..tapi si Nisa ni pandai jugak..bunyi aaaaa jerla..sungguh menghiburkan bila dengar diorang ni nyanyi! Sebenarnya diorang ni takleh duk samer2...bertekak jer..tapi disebabkan lagu tu, maisng2 layan perasaan jer..haha


Ni kat meja sayalah ni..saya tersibgkir bila diorang ada datang ofis! sibuk sekali nak tengok youtube!huhu... saya duk bersembang jerla...best tak kejer saya?


6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...