baucer RM500 OLI COLLECTION

Ingat lagi tak saya buat post b4, Menang CONTEST OLI COLLECTION BAUCER RM500...
Mulanya ingat bley tukar duit tapinya tak boleh...kena tebus barang OLI COLLECTION jer. Tak kisahla kan. Dapat juga amik yang berkenan kat hati secara percuma! Barang yang saya tebus kebanyakan untuk umah...Untuk ma...sebab ma yang beli kuih raya tu.hehe...kasi chance ar kat ma kan. Jom tengok apa yang saya tebus dengan baucer RM500 tu! 


Ini jer yang saya tebus. Tak percaya kan??? Sikit jer barangnya

Pasu bunga : 2 x rm64.90 = RM129.80---ma yg teringin pasu ni letak kat tepi TV
Handbag Hitam (saya punya) = RM45.90 --Dah less ni..Kalo x, RM79.90
Handbag Coklat (ma punya) = RM45.90 ---Dah less ni..Kalo x, RM79.90
Set Dinner 35pcs corak bunga ros kecik2 = RM199.90 --kawin nanti kena beli 1 set lagila...
Tray 3 set kaler hijau = RM29.90 ---sebab cam cantik jer tengok bunga dan corak tray!
Set cultury = RM39.90 --- menggatai amik mende ni
Tempat letak kunci bentuk crown = RM19.90 ---dah siap sangkut,xde dlm gambar atas

Total = RM511.20

Kena bayar lagi RM11.20 kat Kak Ina tu sebab lebih...Ada 3 barang lagi tak sampai..kain telekung, set cultury  pastu rak kunci...Biarlah tak sampai pun. Dapat semua barang kat atas ni pun dah sukahati...

BEST TAK? hehehe


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...