Suka tengok Sejuta Cinta Marshanda

Korang layan x citer marshanda ni? Kalo sebelum ni citer Alisa yang selalu je nangis2 kali ni plak giliran marshanda dan baim wong yg nangis2...Kalo tengok citer ni mesti asyik bergenang jer air mata ni tau! Tapikan memang dah rutin citer seberang ni suka berahsia2 tentang kebenaran menyebabkab cerita tu jadi panjang! Kita sendiri yang menonton ni terasa geram jer bila pelakon tou taknak cakap hal sebenarnya! Macam dalam kisah ni Marshanda dan Delvin (Lakonan Baim Wong) merupakan pasangan kekasih tetapi disebabkan nak berahsia sangat ibu angkat marshanda taknak beritahu perkara sebenanr yang diorang ni bukan adik beradik sebenanrnya!
Banyak sangat kisah di sebalik pelakon2 dalam citer ni...
Tapikan suka tengok Marshanda dan Delvin tu berpacaran..hihi
Saksikan tayangan citer ni di TV3 setiap Isnin-Khamis jam 2.00 petang...


Sheila dan Marshanda merupakan pasangan kembar tak seiras yang etrpisah sejak kecil. Delvin dan Abel (Lakonan Ashraf Sinchlair) pula adik beradik sebenanrnya...Macam2 hal kalo citer seberang ni kan

lagu citer ni sangat best!Jom layan video lagu ni kat bawah jap nak? best...menyentuh hati...Dahla marshanda ni comel...sweet jer...



Psssttt :- sdg layan citer ni skang...ini entri autopublish sebab saya sdg berholiday!hehe

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...