Side Income Churp2 dan Heartbeat.my

INI STICKY POST YER...
ENTRI TERBARU KAT BAWAH LAGI...


Assalamualaikum.


Petang yang panas terik ni dapat minum air kelapa atau air tebu memang best! sejuk jer tekak...Pagi tadi g servis kete kat Perodua. Mujur jer kejap siap antar 8:30pg dalam kul 9 lebih tu dah siap! Sempat jugak sambar kuih 3 biji dengan milo panas. 
Iklan jer kat atas tu. Saja intro. Nak citer pasal pendapatan blogger selain nuffnang. Al-maklumlah skang  ni nak dapat buffered earning punyalah payah! Saya punya BE semua dah ME tau! sangat sedih! Bilakah nuffnang nak bagi lagi BE baru erk



BE dah susah nak dapat, sambil2 tu meh kita menjana duit sampingan bersama Churp2. Satu company gak ngan nuffnang ni. Tidak akan ubah status gliterrati pun. Tapi kena ada twitter jugak! Register jerla kan. Bukan kena bayar pun. F0C! Biarlah lambat pun nak cash out janji nek jugak earningnya tu. Jom tengok earning saya setakat ni.


Sikit jerkan.Xperla...sambil2 kita online duit masuk.


Jangan lupa add Lynn punya twitter yer

Ada se lagi yang boleh bagi kita duit tau tanpa menjejaskan status gliteratti kita tu ha. Namanya heartbeat.my. Rasanya dah ramai blogger yang tahu pasal ni. Just click2 jerla..Tolong sesama kita. Okeyla...Mama Zharfan dah 2 x cash out tau!


Yang penting skang kita menggunakan saluran yang ada untuk menambah kan lagi income! Ye x? Jadi, apakata saper2 yang masih belum mendaftar tu jom kita daftar heartbeat.my ni. Korang klik banner kat bawah ni yer. Tutorial pasal heartbeat tu ada gak Lin buat entri lepas. 


Klik gambar kat atas ni nak daftar yer.

Rasanya itu jerla yang hendak dikongsikan arini. Tengah bersedih sama nuffnang sebab dah lama tak bagi BE baru ni.
Nuffnang, sok kasi BE yer...hihi


~google~







20 comments:

  1. Samala kita Lynn tak de BE baru..huhuu..
    Dah Klik HB Lynn.. :)

    ReplyDelete
  2. nak sign up jugaklah..hehe *mata duitan xD *

    duit nuffnang bukan nak bertambah,takat tuh jeh ;(

    ReplyDelete
  3. huhuhu..samalah kita, takde be ni utk bulan ni.. dah klik hb lin..

    Jom skodeng : Kami & Swiss, Apa Cer?

    ReplyDelete
  4. memang bagus, sambil blogging dapat tambah income kan

    ReplyDelete
  5. lin,
    boleh tahan juga earning churp2 lin tu.. kakyong punya baru 7 hengget jer...

    dah klik HB utk kunjungan kali ni.. ;)

    ReplyDelete
  6. pas masuk churp2 xleh msuk innit..
    huhu..cedeynyer

    ReplyDelete
  7. @kakyong
    lmbt benor nak nek churp2 tu tp biar jerlakan..lama2 nek jugak

    ReplyDelete
  8. @SyUhAdAtq yer syue..nanti lin g klik yg syue pny jugak yer

    ReplyDelete
  9. lynn kena sabar macam angah...angah pun tak ada be dah 3 week dah..

    ReplyDelete
  10. Cik Yana tak pernah dapat BE pun. Hahaha~ tunggu cukup rm50, cashout pastu nak buang semua iklan. Malas bagi dorang promot free kat belog. Hahaha~

    ReplyDelete
  11. lynn..bee pun fokus kat churp2 je nih haa

    ReplyDelete
  12. Akak tak sempat nak layan lah banyak sangat iklan..Jom! jalan-jalan dengan akak pula.

    ReplyDelete
  13. byk x dpt scheduled tweet?jenuh nak tunggu seratus tu...

    ReplyDelete
  14. TIADA KEHEBATAN SEHEBAT MENJADI BOSS !!!
    -Ada bisnes sendiri
    -Bonus setiap bulan
    -Income tanpa limit
    -Boleh wariskan kepada anak2 dan org tersayang
    -Tiada komitment bulanan yg memeningkan

    Kepakaran saya adalah menyediakan peluang perniagaan kepada bakal usahawan dengan modal yang sangat rendah dan tanpa risiko.ANDA turut menjana pendapatan pasif berterusan melalui komisyen syarikat yang TIADA HAD dan byk lg yg menarik tentang bisnes ni, mmg rugi sape yg tak nak rebut peluang

    ReplyDelete
  15. TIADA KEHEBATAN SEHEBAT MENJADI BOSS !!!
    -Ada bisnes sendiri
    -Bonus setiap bulan
    -Income tanpa limit
    -Boleh wariskan kepada anak2 dan org tersayang
    -Tiada komitment bulanan yg memeningkan

    Kepakaran saya adalah menyediakan peluang perniagaan kepada bakal usahawan dengan modal yang sangat rendah dan tanpa risiko.ANDA turut menjana pendapatan pasif berterusan melalui komisyen syarikat yang TIADA HAD dan byk lg yg menarik tentang bisnes ni, mmg rugi sape yg tak nak rebut peluang

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...