Penantian berakhir. Dapat BE arini.

Arini kena gembira. Rasa nak melompat jerk.
Sebenarnya bukak nuffnang sebab nak tengok layout elok dah ke belum. Tetiba check kat earning dapat buffered earning baru! sungguh seronok tak terkatala. last dapat BE masa bulan lepas aritu pastu semua  dah jadi buffered. Tersangat sedey.
Oh nuffnang sayang..ingatkan kamu dah lupakan daku..ternyata kamu masih sayang padaku...
Thanks yer en.nuffnang
Tak dilupakan juga buat Maxis yang mempercayai blog ini.
Tapikan..naper layout nuffnang saya camni erk...takde kaler biru tu yang kotak2...Korang punya layout ok x?
Tapi xde plak tengok blogger2 menulis kata nuffnang punya layout jadi cam saya ni...
whateverla...janji dapat be!



saya dapat 2 BE arini. satu tuk blog utama dan satu lagi tuk blog contest! sangat adil kan..dahla 2 2 yang dapat tu kat LR. Baru sikit tu kan...takpe..kena blogwalking rajin2la ni.


TQ NUFFNANG & MAXIS!

4 comments:

  1. Wahhh!!Thnaih ye Lynn.. Myra je tak tau bila nk dapat..huhuu

    ReplyDelete
  2. tahniah!!kita xde be baru pun...huhu....

    ReplyDelete
  3. waa..bestnyer dah dapat be..lom dpt lagi..ke nak kena buang advertlets tu ek..hahaha..dah klik hb..

    Jom skodeng :Yang best mengenai Swiss

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...