Kronologi saya dari pagi hingga saat ini...

Pagi tadi saya dikejutkan oleh abah. Cepat jerla saya bangun. ermmm..my parent nak antar adik saya ke mrsm trolak! kan arini start hari pendaftaran dah...tinggallah saya bersama adik bongsu jer..Kul 7 saya kejutkan dia bangun tuk ke sekolah. Mujurlah dia senang je bangun xbyk songeh!Pagi tadi ujan. Kena anto dia ngan wira aboh! yang penting manual ok...dahla sesak2 kat depan sekolah tu...menguji betul ar. Balik dari hantar adik ke sekolah terulsla buat sarapan tuk diri sendiri. Huhu..sokmonya bangun tdo jer dah siap semua makanan atas meja! tinggal mandi patsu makan jer...arini saya kena jadi surirumah..kena sapu sampah pastu setelkan kain tuk dibsauh.tak sempat nak keringkan lagi. kul1 kang ar time rehat...Balik kang nak masak tomyam...bahan2 semua dah siap pagi tadi...
Sampai kat ofis tadi saya menyetelkan hutang ngan ciknor dan g pjbt pos bayar astro! setel bab hutang!
Pastu plak siapkan report last year...dah siap semua2 tu barulah hati senang nak blogging..ye x...
Pasni nak blogwalking pulak...
Lega bila mende nak buat dah siap semua.
Alhamdulillah Allah mempermudahkan segala urusanku saat ini...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...