Hadiah GA La Bella Dah sampai + Topap RM10 free!

Ini pulak kegembiraan yang saya dapat samer hari dengan yang saya dapat tiket bukit merah tu...Nak tengok apakah adiahnya? saya menang saguhati tuk entri terbaik..xsangka sungguh sebab saya ni bukannya kreatif...rezeki katakan...

saya dapat 3 keronsang yang cantik2! sangat2lah suka...
saya dah buat entri kemenangan kat SINI

Oh yer! La Bella ni blogshop yang jual macam2 tau!tudung cantik2...
cepat usha!

tambahan : Lin dah dapat topap RM10 dari ellen semalam tuk entri terbaik saguhati. Thanks Ellen yer...

nota : adiah ga ketiga dan keempat yang diterima 2011. Untuk kemenangan ga 2010.
nota lagi : entri arini adalah autopublish sebab Lin nak riang ria dengan adik Nisa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...