Hadiah From MJ dah sampai

Adiah yang pertama diterima tahun  ni untuk giveaway tahun lepas. Untuk entri kemenangan dah buat sebelum ni.. Dah lupa tajuk apa!huhu..tu ar tak buat label lagi...Padan muka saya...
Pastunya, kalo nak tengok senarai pemenang yang lain, SILA KE SINI PULAK
entri yang telah saya buat ialah MJ#2 GA.
Nak tengok adiah apa? Pandang kat bawah yer...Produk dari COSWAY!



Kepada MJ...Thanks so much yer...I LIKE IT...

Nak update pasal hadiah2 jer rasa..boleh x?


4 comments:

  1. bestnya dapat hadiah... sweet je tengok... tahniah!

    ReplyDelete
  2. @Mia Liana
    tq kak mia..suka dapat adiah kan..kak mia ada nak aksi sy tak?hehe

    ReplyDelete
  3. @Nana
    sis nana pny adiah lg bertimbun kan..lagila bestnya...tahniah sis

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...